ارثــــــــــــوذكــــــــــس
†عزيزى الزائر مرحبا بك هذه الرسالة تفيد بانك غير مسجل لدينا لذلك يجب عليك التسجيل لكى تتمتع بكل ما هو جديد†
†عزيزى الزائر مرحبا بك هذه الرسالة تفيد بانك غير مسجل لدينا لذلك يجب عليك التسجيل لكى تتمتع بكل ما هو جديد†
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ترانيم قداس عظات برامج قصص اشعار ثيمات موبيلات الحان قسم للاطفال قسم للمراه قسم للكمبيوتر والجرافيكس قسم للشباب والشبات قسم الادب والثقافة موضيع عامة . اسال والمنتدى يجيب . اشعار وكتب للبابا

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

كلنا اطفال يسوع كلنا حدقة عينه

كاتب الموضوعرسالة
ابن الملك

ابن الملك

كلنا اطفال يسوع كلنا حدقة عينه Empty
مُساهمةموضوع: كلنا اطفال يسوع كلنا حدقة عينه   كلنا اطفال يسوع كلنا حدقة عينه I_icon_minitimeالإثنين مارس 02, 2009 12:43 pm

"من الذى يقول فيكون والرب لم يأمر "

نحمدو بنت 24 سنة جميلة جدا خادمة وطول عمرها فى الكنيسة عمرها ما كان لها اى علاقات مع اى شاب المهم كان فى شاب خادم اتقدم يخطبها هو كيرلس خادم وشماس فرحت جدا نحمدو ان ربنا اعطها واحد من اولاده هو انسان كويس جدا ونحمدو هى كمان الف مين يتمنها مع الاسف الشديد موضوع الخطوبة ما كملش اصل ربنا كان ليه رأى تانى والموضوع ما كملش وكل واحد راح لحاله لكن نحمدوا كان قلبها متعلق جدا بكيرلس وكانت بتصلى بدموع نحمدوا : يا رب انا عوزة كيرلس....... انا قلبى متعلق بيه انا بحبه يا رب .....!الخير كله من عندك وهو ابنك ومن عندك.......ايه اردتك الصالحة ؟؟؟؟ راحت لأب الاعتراف نحمدو : انا تعبانة....... يا ابونا كيرلس انسان كويس وممتاز وابن ربنا حقيقى..... بس انا عاوزة اعرف ليه ربنا سمح بالموضوع ده؟؟؟ ابونا : يا بنتى احنا ما نقولش لربنا ليه ونحتج ونزعل احنا نقوله نشكرك يا رب نحمدو : يا ابونا انا عارف كويس الكلام ده بس انا انسان وعاوزة اجابة ...... ليه كده يا رب؟؟ ابونا : اسمعى يا بنتى عاوزة ربنا يرسم حياتك ??? نحمدو : اكيدابونا : بلاش تمسكى ايده ابونا : لوعاوزة ربنا يرسم حياتك ما تمسكيش ايده ربنا بيرتب دايما لصالحك ولخيرك تمر سنة وجيه شاب تانى اتقدم وربنا وفق وتم الموضع على خير ونحمدو اتجوزت الشخص التانى لكن نحمدو كانت دايما تسال ربنا ايه حكمتك يا رب عرفنى ايه حكمتك مدام انت يارب كنت عاوزلى حد تانى؟ كان دايما تسال رغم انها بتحب جوزها لكن عاوزة تعرف ايه السبب؟؟؟؟ وبعد خمس سنين من الجواز ونحمدوا بتسال ربنا ليه يا رب ؟؟؟ وايه حكمتك و و و و و و دخلت مرة الكنيسة وكان بعد الظهر وكانت الكنيسة زحمة جدا نحمدو : ايه فى ايه الكنيسة زحمة ليه؟؟؟؟ لا مش ممكن ايه ده امتى مستحيل ليه يا رب كانت الكنيسة زحمة ودموع الناس نازلة كانت جنازة كيرلس ... اللى كان متقدم لنحمدو ياااااااااااااه يا رب حكمتك لمح ابونا نحمدواابونا : ها يا بنتى ليسه بتسالى ربنا ؟؟؟؟؟؟ربنا ما حبش انك تكونى ارملة جريت نحمدوا وركعت قدام المذبح تطلب من ربنا يسمحها على كلمة.... ليه؟؟؟ يارب علمنى ان اسالك فى كل موضوع ... علمنى اشكرك على كل عطياك علمنى ان ارى بقلبى ما لم تراه عينى علمنى انى اصدق وعودك و انك بتحبنى وعارف مصلحتى بشكرك يا رب لانك شغال 24 ساعة ارسم انت حياتى وانا مش همسك يدك تانى
....مش هامنعك ومش هامسك يدك تانى...

سامحنى انا الضعيف
.
http://www.jesusmylove.yoo7.com

كلنا اطفال يسوع كلنا حدقة عينه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فيلم يسوع المسيح
» يسوع لا يسقط ابدا
» صور اطفال روعة
» شريط يسوع بالحب أكبر - لـ فاديا بزي ميديا فاير